perjantai 15. heinäkuuta 2011

beginning

:D joo mitä ihmettä oon kyllä supersäätäjä tän bloggerin kanssa ! Menin vahingossa poistamaan tuon ekan postauksen, ärsyttää ihan sikana, mut eipä varmaa muu auta ku kertoo samat jutut nyt sitte uudemman kerran

Eli moi ! :---)

Oon jyväskyläläinen lukiojäbyli lähdössä jenkkeihin vaihtoon 2011-2012, ja tää on mun vaihtoblogi. Lähen matkaan STS nimisen järjestön kautta, ja lähtö on vissiin tuossa elokuun puolella jossain vaiheessa (juttu on se että en tiiä lähtöpäivästä / tarkemmasta sijoituskohteesta yhtään mitään vielä) ja saavun sitten takaisin noin 10 kk päästä eli jossain kesäkuun alkupuolella : ) 

Here some facta
  • Oon Konsta seitsemäntoista vuotta
  • Eka lukiovuosi ohite ! : )
  • Pakko sanoo en oo ihan jyväskyläläinen, asun oikeestaan aika landella,
  • Mut käyn sitä koulua Jyväskylässä, huom paras koulu ikinä: Cygnaeus-lukio
  • Mulla tulee ikävä sieltä musaluokkaa, jolle en pääse takasin vaan vaihdon jälkeen siirryn vuotta nuorempien luokalle
  • Perheeseen kuuluu mun lisäks isoveli, kaksi pikkusiskoa ja pikkuveli
  • Yks tärkeimmistä asioista mun elämässä on musiikki. Oon soittanut pianoa 5½-vuotiaasta vaahtosammuttimesta asti
 Idea lähteä vaihtoon on kehittyny mun päässä oikeestaan aika pitkään, siitä asti kun serkku oli vaihdossa USAssa 2005. Viime syksynä aloin tarkemmin pohtia juttua ja juttelemaan porukoille, lopulta laput lähti postiin ja kohta oonki jo abroad ! : )
Alan kirjottelemaan tänne aina silloin tällöin fiiliksistä ja kaikesta mieleentulevasta, kommentit ja kaikki kysymykset on kans kivoja(: Mulla on tällähetkellä todella surkea kamera joten omia kuvia ei vielä tuu, mut vaihtoon saan kuitenkin uuden kameran sit vissiin (äiti kyllä sano että sillä ei ole yhtään rahaa ostaa mitään ennen elokuun puolta väliä, makso justiin tän vaihto-ohjelman loppulaskun..)



konsta

2 kommenttia: