tiistai 20. maaliskuuta 2012

Musical kuvia

Maaliskuun 20th ja en voi uskoo etta kolmen kuukauden paasta en oo enaa taalla. 


Alotin Cindyn kanssa dieetin lapalla. Ainut exception on synttarit millon meen sitten ainakin syomaan viela kerran sen Friendly'sin 2500 kalorin ice cream-annoksen, mut unohin kylla tanaaki ton kun koulussa yks kamu tuli tarjoomaa donitseja kahen tayden laatikollisen kanssa .. Oon  jotakuinkin 15 poundii lihonu taalla uskokaa tai alkaa. (pidattaydyn convertaamasta kgks nii se ei tunnu nii todelliselta)


Viikonloppu meni hujauksessa musikaalinaytosten kanssa, meilla oli torstaina perjantaina ja lauantaina. Perjantaina ensimmaista kertaa Kingswayn historiassa sali myytiin iiiihan tayteen 699 katsojaa ja lauantaina viela uusiks ! Meidan cast oli ehka paras ja kaikki sopi hullun hyvin rooleihinsa (maki spoonina) ja mulla on kayny niin hyva tuuri ku oon tullu just tana vuonna.. Musikaalista tuli ja jai niin monta hyvaa muistoa surullista ku se on loppu.
Ihan tyhja olo kun ei oo enaa harkkoja. Mut taa oli upee kokemus.

Nyt tassa on sitten viela kehissa jazzband ens lauantaina on keikka ja culture clubin kanssa tehaan kevaalla matka broadwaylle kattoo joku musikaali. :) 
Perjantaina menee helleraja rikki ja meil on koulusta vapaa -> beachille !!

7 kommenttia:

  1. 14 paunaa on 6,35 kiloa - et ole enää aliravitun näköinen, hyvä :) t. äiti

    VastaaPoista
  2. Mulla vasta 10 poundsia, pitää kiriä :p

    VastaaPoista
  3. vasta nyt löysin tän dun blogin ja haha mikä sattuma, munki koulu teki Beauty & The Beast musikaalin syksyllä jossa olin mukana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! mitä roolia näyttelit ?: p

      Poista
    2. villager (cheese lady), shampanjapullo ja olin yks susista:)

      Poista
    3. aijj kuulostaa kivalta, mä olin vaan spoon .. tsekkailin sun blogista joitain musikaalijuttuja ja se senior video ja kaikki näytti niin hyvälle!:)

      Poista