lauantai 20. elokuuta 2011

awesomee

Paivitampa tassa nyt sitte ihan lapalla kun kavin asken ostamassa makkarista kokiksen, mediumi puolen litran coke oli halpa !


Oon siis nytten Chicagon lentokentalla jossain nettikahvilassa, omalla koneella ei tassa toimi wlan. Lento on myohassa kaks tuntia ja oon ollu valveilla yli vuorokauden putkeen ihan justiin, mut kohta paasen nukkuu hosteille : )
Postaan tasta flightista viela, lisailen kuvia ja kerron enemman.


Jee, naan mun perheen ihan justiin! Ootte ihania siella Suomen paassa, opiskelkaa ahkerasti ja muistakaa mua! Tanaan oli vahan ikava teitakaikkia yhessa vaiheessa :/


tv Khei Ou En Es Tii Ei , mite oon nyt tata mun nimea taalla selitellu huoh

3 kommenttia:

  1. ootko tykännny STS:stä järjestönä?

    VastaaPoista
  2. Joo, STS on toiminu ihan hyvin :) ei oo ollu ongelmia. Musta tuntuu että aika normijärjestö, en tiiä mitään erikoisia puolia tästä

    meritta you're honey!

    VastaaPoista