keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Jebadijeaa, church







Joudun vissiin muokkailee vähän tota ulkoasua ku nää kuvat pomppii mun tahtoa vasten ja peittää ton sivupaneelin.. Teen sen joskus, tuntuu et ainoo aika kun viittiis olla koneella nii on tää kello ykstoista illalla ja sit aina ärsyttää mitä pitemmälle iltaa menee nii sitä koomasempi on seuraavana koulupäivänä.. Tänäänki nukahin lunchii, melkei fyssaa ja senior infoo.

Tuolla kirkossa on tommosta! Oltiin maanantaina Joen ja Johnin kanssa, ja Joe oppi niinku tosta noi vaa soittaa rumpuja :p

Kuvailin tällasen, älkää välittäkö ku kassaan

Luokkakamut anteeeeks soitin ton tenderlyn nii hutiloiden et se loukkas kevätkonsertin muistoo mut joo toi oli tollanen sähellys vaa. Haha Joe on paras tossa ja 20th Century = :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Luokkakamuista puheenollen. Mikä on paras juttu minkä voi vaihtari saada luokkakavereiltaan Suomen lukiosta <3 ?


Jos et löytäny mua tuolta nii tsekkaa elokuun Atlantic Cityn postaus. Siellä on tuo sama _järkyttävä_  kuva zoomattuna. Huhhuh!!
Mut jutun pointti oli se et kuinka hieno luokka mulla on Suomessa, kaikki tuolta on vaa nii älyttömän kindeja mahtityyppejä, niin musalaisia :) love them ALL !

 
Ja pääsin tuohon kaikkien musalaisten yhteiskuvaanki (löydätkö :D?)
Cynkkari on vaan niin rakkaus. Pitää tehdä ikäväpostaus myöhemmin mut voi että toi on niin koti.

Mitä muute mun repulle kuuluu?

Ihanata syksynalkua ja parhaita hetkiä sinne kaikille toivoo


:)))))))))))))))))))
Joe osaa mun nimen jo

18 kommenttia:

  1. Hei vähän oot hyvä soittaan! Oonki aina kuullu et oot tosi hyvä mut en jotenki aatellu silti et noi hyvä :) Way to go! Ja minkä ikänen toi sun hostveli olikaa? Mulla on 99 hostpikkusisko ja mäki oon aina välillä sen kans :DD Mietin vaa et oikeesti eikö mulla muuta seuraa oo mut sen kanssa on kyl iha hauska olla välillä!

    VastaaPoista
  2. konsta oot ihan uskomaton ton pianon kanssa! ku katoin ton videon nii mun äitiki tuli kuuntelemaa ja kysy tosissaan et "onks tolla levyjä myynnissä? jos on nii ostatko mulle joululahjaks?" :----D

    VastaaPoista
  3. WÄÄÄÄÄÄ ! ei tälläset oo sallittuja! Vollotus. Ei vaa, ihana olet ja lol et osaa enää soittaakkaa.. Säälittävää. HAH ! Pidä hauskaa !! <3

    VastaaPoista
  4. maija - kiitti maijaa ! :-) joo, aatella et joe on 98 ja se ois seiskalla suomessa mut sitä parempaa tyyppiä ei oikeesti olekaan, hengataan täällä ja huudetaan lauletaan painitaan :D ja jutellaan ihan kaikesta. aina pari kertaa päivässä juoksen sitä karkuun ku se haluu halata mua ja huutaa vaan et love youu : D se on vaa awesomee ku se on nii avoin

    sanni - oij ihana äiti<3 haha kerro terkkuja ja hei kiitti !! :)

    ansku love you so much.<3

    nooora kiitti ! hah :) pidä säkin cygissä!

    anonyymi, joe=<3

    VastaaPoista
  5. konsta!! mihin sää laitoit sen repun yritin joskus ettii??!?! ja pystyy valittaa jos soittaa tollee...... oot bäst :)))))) ja joe on edellee nii cool

    VastaaPoista
  6. sä oot nicsu bäst :) haleja !! en ymmärrä, toivottavasti se ei oo kadonnu ku laitoin sen iha siihe tosi näkyville kioskii ja siin pitäis lukee konsta !

    VastaaPoista
  7. konsta oot vaan niiiin mahtava :)

    VastaaPoista
  8. Joo joku osaa vähän soittaa (Y) en oo muuten noin pientä kirkkoo jenkeissä nähny :D

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. oot ihan superhyvä soittaa!!! ja vähän toi joe on sulonen<3 :D mut hei nii tulin kertoo et mul on sulle haaste :) säännöt on mun blogis jos kiinnostaa tehä se :) http://rrosamaria.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista
  11. mää ainaki oon kirjottanu kallen kaa siihen reppuu kaikkee, ja kai se jossakin päin koulua menee se reppu. :D oli siihen tullu paljon muitaki tekstejä sillonkun sen viimeksi näin.
    ootko käyttäny paljon sitä paitaa mikä tehtii sillon sulle mihin kirjotettiin ne nimet ja sillei !
    Oot rakas, ootetaan kaikki sua jo innolla suomeen :)
    ps näin viimeyönä unta että tulin käymään sinne sun luokse. :D
    -Juuni

    VastaaPoista
  12. dani joo, luin niistä kirkoista sun blogista mutta ku mä en oo nähny täällä yhtään oikeestaan suurempia kirkkoja ! jännä :p mut hei kiitti !

    kiitti rosa :) voisin tehä ton tässä joskus, jep kiitti !

    juuuuuuni<3 no hyvä et on havaintoja. tiiätkö ku se paita unohtu sinne saunaosastolle! oon pitäny kuitenki meidän luokan paitaa sen sijaan :p mul on ikävä teitä<3 ja ihan selkee enneuni, tuu jo!

    VastaaPoista
  13. se sun reppu pyörii jossain siellä kioskin läheisyydessä :D ikävä sun pianon soitteluu välkillä :( lisää videoita toi oli paras! :D

    VastaaPoista
  14. Söötti tuo Joe ja aika hyvin se on oppinu! :)

    Joo mie löysin tän siun blogis ihan vasta ku oon itte nyt innostunu tuosta vaihto-oppilasajatuksesta ja oon koittanu ehtii tietoo ja lueskella kokemuksia näiden blogien kautta. Tosin siihen nyt menee jokune vuos ennen ku ite pääsen lähtemään ja sekin vasta lukion jälkeen. Mut ei kai sitä tiedon ettimistä liian aikasin voi alottaa? :)

    VastaaPoista
  15. maura en ollu huomannu sun kommenttia! kiitti reportista hyvä et se on tallella! ja hiukan ikävä mullakin cynkkaria : s

    susanna - totta :) hyva alkaa kelailee jo aikasin, on aikaa miettii mitä haluu ja haluuko oikeesti lähtee. tsemppii, toivottavasti innostus pysyy. tää on mahtii :)

    VastaaPoista